четверг, 9 января 2014 г.


Модуль №9



Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання.
 Ми, працюючи в різних групах, визначилися, за якими ознаками, принципами відбувається диференціація в класах, і головне, як вчитель може керувати цим процесом правильно, щоб в кожній групі були учні з різними здібностями, можливостями. Такий підхід зможе сприяти задоволенню потреб всіх учнів, цікавим результатам проектів.
 Важливим було обговорення питання, яким чином ми можемо допомогти кожному учню стати самоспрямованим у навчанні? Це, звісно, вимагає тривалої та кропіткої підготовки вчителя до роботи над проектом (виготовлення інструкцій, буклетів для учнів і батьків і т.ін.), а також постійне звітування, самооцінка учнів і підказки та нагадування вчителя будуть сприяти самоспрямуванню у навчанні дітей. А дружній настрій, гарна психологічна атмосфера завжди допомагає в роботі!Всім дякую! 

1 комментарий: